.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

گروهك تروريستي منافقين خشم خود را از انتخابات رياست جمهوري نشان داد. از صبح ديروز منافقين با ارسال پيامك به شهروندان تبريزي از آنان خواستند انتخابات را تحريم كنند.

در چارچوب سياست هويج و چماق آمريكا نسبت به جمهوري اسلامي ايران اكنون بازي فوتبال جاي « هويج » را گرفته است . به گزارش خبرگزاري فارس مسئولان فدراسيون فوتبال آمريكا نامه اي را به فدراسيون فوتبال ايران ارسال و براي انجام ديدار دوستانه با تيم ملي در ورزشگاه آزادي ابراز تمايل كردند . آنها روزهاي 18 مهر و 23 آبان را به فدراسيون فوتبال ايران پيشنهاد داده اند و منتظر پاسخ نهايي هستند. نكته قابل تامل در اين ميان اينكه طرف ايراني هم از اين پيشنهاد استقبال كرده است . علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران در اين زمينه به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت : اين پيشنهاد را دريافت كرده ايم اما با توجه به مشخص نشدن تكليف ما در مسابقات مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 شرايط را بررسي كرده و به آنها پاسخ خواهيم داد . وي ادامه داد : پيشنهاد فدراسيون فوتبال آمريكا شامل مواردي است كه بايد بيشتر آن را بررسي كنيم . به دليل اهميت موضوع لازم است كه جزييات را مورد ارزيابي قرار داده و سپس پاسخ نهايي را بدهيم .

مراسم بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در شركت نفت و گاز پارس به دليل سخنان يكسويه سخنران مدعو و اعتراض حضار به تشنج كشيده شد. به گزارش خبرنگار « تابناك » در اين برنامه كه با حضور مديران ارشد شركت و شمار بسياري از كاركنان شركت نفت و گاز پارس برپا شده بود با اشاره به سوابق كلاه هاي گذاشته شده بر سر مردم ايران در سي سال گذشته نظير انتخابات منجر به رياست جمهوري بني صدر نخستين دوره شوراهاي اسلامي شهرها و انتخابات مجلس ششم جاسوسي تعدادي از مسئولان سابق و دادن اطلاعات طبقه بندي شده به بيگانگان و همچنين انتقاد از اظهارات اخير ميرحسين موسوي در برنامه تلويزيوني خود مبني بر نداشتن پول نفت شماري از حضار با اعتراض به سخنران برنامه خواهان دادن فرصتي براي دفاع در برابر اين ادعاها از سوي حاميان ديگر كانديداها شدند. بنابر اين گزارش پس از اعتراض هاي فراوان و برهم خوردن نظم جلسه تعدادي از حضار برنامه را ترك كردند و سخنران نيز با چند دعا برنامه را به پايان برد.

ژنرال مايك مولن رئيس ستاد مشترك ارتش آمريكا در مصاحبه با شبكه تلويزيوني « اي بي سي » آمريكا بار ديگر ايران را متهم به تلاش براي دست يابي به سلاح هسته اي كرد. وي افزود : « خيلي از ما بر اين باوريم كه آنها يك تا سه سال ديگر به بمب اتم دست خواهند يافت (بسته به نقطه اي كه آنها اكنون در آن قرار دارند) درحالي كه آنها روز به روز خود را به آن موقعيت نزديك تر مي سازند. » رئيس ستاد مشترك ارتش آمريكا در پاسخ به سوالي درباره راه هاي كم هزينه تر آمريكا براي بازداشتن ايران از دست يابي به سلاح هسته اي گفت : « ما به هر حال تا ابد با آنها گفت وگو نخواهيم كرد ولي من در اينجا به شما نخواهم گفت كه در برابر ايران چه انجام خواهيم داد يا چه نخواهيم كرد. اما آنچه ترجيح من اين است كه شرايطي پيش نيايد كه آمريكا يا كشور ديگري مجبور به حمله به تاسيسات اتمي ايران شود » . مسئولان جمهوري اسلامي ايران بارها گفته اند فعاليت هاي هسته اي ايران صلح آميز است نه نظامي .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.